9 Ocak 2014 Perşembe

Çiçeklerimi Rüzgara Verdim / Debie Macomber



Çiçeklerimi Rüzgara Verdim
 Debie Macomber



Serinin sekizinci kitabı 
Sürükleyici bir kitap.Üç kadının yaptığı araba yolculuğunu anlatıyor. Hayatlarında yeni bir döneme giren üç kadın (babaanne, anne ve torun ) ve vermeleri gereken kararlar. Her zamanki gibi aşkın muhteşem etkisi.
Babaannenin uzun yıllar yaşadığı vicdan azabı ve lise aşkı. Annenin aldatan kocası ile işleri düzeltme çabası ve hayatın ona beklenmedik sürprizi ( aşk ). Torunun ise vermesi gereken önemli bir karar.
Kitapta kendinizden bir şeyler bulacağınızı ve zaman zaman geçmişe dalıp gideceğinizi düşünüyorum.
Bol kitaplı günler...

Serinin önceki kitapları için tıklayın.


2 yorum:

  1. Bu kitaplari hangi sirayla okumam gerek ilk once kucuk mucizeler dukkanini okudum ikinci olarak bir yumak mutluluk okudum tum seriyi satin aldim.simdi hangisini okumaliyim sirasini biliyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncü kitap bahçemde yeşeren umutlar. Benim de çok keyifle okuduğum bir seri. Yan tarafta popüler yayınlar bölümünde sıralamasını paylaşmıştım. Keyifli okumalar...

      Sil